Igår och idag

I går hade man det rätt nice. Var i stallet länge och bara var i hagen med hästarna. Måste bara säga det men min ponny är bäst! hon är så jäkla underbar<3 Här koimmer bilder på älskot:


Ett gäng, det är Montana, Imsan, Bassie, Nisse, Erika och Gola som står tillsammans. Tycker så mycket om att de står i flock, så bra för hästarna!


Finns det en gladare känsla än när ens häst kommer emot en sofort man kommer in i hagen? Nepp, det är så härligt.






Jag som ville ta en exteriörbild på henne, men det ville inte hon, skulle ju stå nära hela tin;)


Min älskling<3


På kvällen drog man ner på stan för bio med Sass, Nea, Bec och Sophie. Måste bara säga det att filmen var sevärd, så otroligt bra men sorjlig, hela biografen satt och bölade i slutet. Men jesus vad het han är, han är verkligen drömkilllen, så jädra underbar på alla sätt, hans röst och hans leende, jummi, jummki säger jag bara. SE den, du måste!!!

Stack sedan hem med Bec och vi kollade på Bond och knoppade sedan. Nu snöar det apamycket, usch, vill ju ha vår för sjutton, men men, hoppas bara att de la på täcket på älsk så hon slipper dethär uschet.

Nepp nju ska jag lata mkig med en chokladkaka och TV tills jag åker till stallet. So long babes<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0