Fullspäckat schema

Denna dag har varit full av massa hästar. Åkte till Lotta och red först ut på Kalle med BecEsse. Vi red en sväng ut i skogen och Kalle var pigg och lurig, men kul, som vanligt;) Sedan tog vi en skrittur med Dodde och Tajpen. Blev ridtur för Bec och promenad i den underbara leran för mig. Tajpen seg som sjutton på bortvägen, och piggelin på hemvägen, allt i sin ordning med andra ord:) Sedan red jag Snoddelinus i ridhuset ett tag. Gick bra men hade ingen plats då det var tränare där oxå med Pigge. Pressen liten tog vi ut på utebanan och han fick jobba i den djupa snön. Vilke lyft han fick i traven alltså, supersnygging:)

Jahapp sedan bar det av till stallet och då hade jag bara en och en halv timme på mig. Uppsi, blev stressigt så Imsan körde jag join up med i corallen. Hon har bra självförtroende den damen. men kom in rätt snabbt, ville dock inte följa mig då men efter att ha skickat runt henne ett bra tag så följde hon mig superfint. Duttig polle<3 Montelitanis fick alltså stå idag med, tyvär. Men i  morgon blir det andra bullar. Ska försöka mig på lite tömkörning för första gången med henne, spännande:) Men borstade i boxen en stund ooch hon är ju bara för underbar min lilla Tanis<3 Så otroligt fin och snäll. Gosigare och gölligare ponny får man leta efter. Klippte ner hennes 2 decimeterlånga :O man i förrgår. Den är nu typ 7 centimeter och så jäkla snygg! Blev grymt nöjd. Kommer bild nån dag.

Ja, det var min dag i ord det. Sitter nu i sängen och bara VILL hitta på något, vill kolla film med friends. Men alla har så fullt upp ju. Men, men man överlever nog:)Hoppas du orkar läsa min tråkiga blogg, vet att jag inte skriver nått skojj, men sånt är tyvär livet;P

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0