Fredag

Hejsan hoppsan, nu är det fredag och en hel seg och slö helg ligger framför mig.Skönt, ska typ bara slappa. I onsdags följde Pascal med mig till stallet och vi red Montan i corallen, det gick jättebra.Det var kul och nu jäklar ska jag börja rida henne;) Puss på ponnyn. Igår red jag Imsan och hon är kul men ojsan hoppsan vad hon inte kan jobba i höger, jobbigt, jobbigt så jag trodde att jag skulle åka av några gånger;P Hihi. Tog en prommis med Montan men hon var lite tokig,men söt och tjusig i sitt nua Realtäcke,ska ta mer bilder så ni får se ponnyn:)

Alla i klassen ärtyp förkylda nu,kan det vara Julle sompussade på alla på festen som är orsaken? Hehe,men jag börjar oxå bli förkyld, tråkigt, tråkigt:(

Veterinären kom idag och vaccinerade Montan oh Pimsing. Hoppas det gick bra och att ponnyn var snäll.

Nu ska Jesse läsa Linneas blogg.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0