Förkyld;(

Uschane mig, är seg och trött. En riktig megaförkylning är helt klart på väg. Alla är ju sjuka nu, så tråkigt:(
...
Har precis varit ute med familjen och tagit nästa års julkort. Vi stod/satt/låg/klättrade på en stor snöfisk som pappa gjort utanför garaget. Bilder kanske kommer, hahha. Sedan ville Emil stajla såklart så det stannades ute ett bra tag till och fotades för fulla muggar, så roliga bilder det blev, hahahahah.
...
Ska snart till stallet och gosa lite med ponnyn. Hon har varit svullen i vänster bak i ett par dar nu så hon får vila, oxå för att jag inte orkar göra något nu. Hoppas hon är bättre, ska gå promenad eller vara i corallen i morgon.
...
Blir inget Lotta i morgon, ska precis messa henne. Tråkigt för jag älskar ju att vara där men vill inte bli sjukare än jag redan är, då är det bättre att sova och kurrera sig lite hemma.
...
Så, intressesmurfarna antecknar intresserat (Bec och jag alltså, hihi) Men kommer mer pics from tha party tomorrow då jag glömde datan hos mamma, hehe.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: bec

Haha intressesmurfarna :D

2010-03-10 @ 10:27:17
Postat av: Mattislive

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 08:53:01
URL: http://mattislive.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0