Ett inlägg till

Är nu hemma hos pappa. Kollade på Outsiders, Dating in the dark och The Hills idag. OCH käkade upp nästan en hel chokladkaka, jag har blivit så sjukt onyttig nu för tiden. Vilket jag mår väldigt dåligt för. Har liksom inte brytt mig om vad jag stoppat i mig på flera månader, inte bra, speciellt inte för mig. Usch, usch.
...
Men åkte sedan till stallet och gosade med min bebis<3 Eftersom det blev ett såhär "underbart" väder så var hon smutsig som en gris. På morgonen var det varmt så hon fick gå ut utan täcke! Vilket resulterade i att hon var sjöblöt när hon kom in och rullade sig då ordentligt i torven. Och ja, ni hästfolk vet ju hur pollen ser ut då. Men efter en ordentlig borstning så var hon fin igen, om än fortfarande lite blöt. Så det blev vila för na idag. Var inte så sugen på att gå ut i stormen.
...
Hon är helbra i sitt ben nu så i morgon blir det corallen, äntligen efter typ två veckor.
Är nu på apadåligt humör, vill INTE vara här, vantrivs så sjukt mycket hos pappa nu, av någon konstig anledning. Sa till Bec senast i morse att jag ville till pappa då jag inte varit här sedan i typ onsdags, men såfort jag sätter foten i huset vill jag till mamma. Det suger apa att det är såhär. ;(
...
Nu är det praktik i två veckor hos Lotta. Ska bli sjukt kul, förutom att jag glömde alla skolpapper till APU:n i skolan, hehe.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Bec

Gu vilken tur att ja läste din blogg, hade helt glömt bort att jag skulle ta med dina papper :P

2010-03-24 @ 13:07:01
URL: http://becces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0