En händelserik dag

Dagen började med engelska, som alla fredagar, hade muntliga nationella idag och Bec och jag snackade hur mycket som helts, Ida fick avbryta oss till och med, haha. Men det var fett kul och jafg fick VG, nöjd. Sedan lunch med alla, smaskigaste pastan, älskar den med tomat, salami och fetaost, jummi, jummi. Efter det mentorstid och vi snackade och kollade på studentgrejjer, vill ju ha en rosa studentmössa men det finns ju typ inte, tråkigt tycker jag men inte Becky, som hatar rosa, knäppisen:P Bussen till Fyrishov sedan som vi fick springa till, är vi borta eller vad, haha. Sedan jumpa med Mehran, så jäkla skojj, han är så bra, man blir grymt taggad även om jag suger apa på idioten, hehe, dålig kondis här.

Efet lite mellis hemma tog jag den underbara, märk min sarkasm, bussen till tha stable. och min lilla ponnygulöl var typ helt bra i sitt ben, jippie! Tog en lång promenad ner till sjön tillsammans med Bettan och Bassie. Härligt, och varmt. Har tränat värsta mycket idag ju, duktig man är, först jumpa, hårt, sedan prommis hem och sedan till bussen, sedan en bit till stallet(Bettan plockade upp mig, hehe) och sedan värsta hurt pormmen med ponnyn. Stålt jag är:P

Käkade Cupidosallad i dag med och mamma vill nu att jag går och sätter mej med henne i soffan och kollar på tha Television. Ska, kommer ropar jag:P Nepp ska kolla BDB och sedan face, sen ska jag ¨å.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0