<3Montana<3

Vad ska jag göra? SHV vill att jag tar Montan på foder. Typ så fort som möjligt. Men stallet vi står i nu (som både jag och hon trivs i) kostar 2500 i månaden, vilket är på tok för dyrt för mig. Och jag vet liksom inget annat bra stall som inte kostar så mycket eller har plats så jag vet inte hur jag ska göra. Dessutom vill jag ju att hon ska få stå med Imsan nu när de är så bra vänner.Anna kollar runt på stallplatser typ, men då bara för Tanis.




 Anette på SHV frågade om jag inte hade någon kompis som skulle vilja deöla Montis med mig, har jag det? Jag vet ju att du har så fullt upp Stina och Becky? Skulle någon vara intresserad så snacka med mig. Jag vill ju hur gärna som helst ha kvar henne, jag som skulle få ha henne till sista september och nu verkar det som om det inte blir så, vad ska jag göra?!

Är värsta nervös nu och vet verkligen inte hur jag ska göra:(

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Obscure

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 @ 17:00:17
URL: http://obscure.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0