Sista onsdagen innan sommarn...

Så var ännu en dag avklarad, eller nästan då, ska ju inte sova nu. Men, men var ju på Akka och vi fick rida barbacka! Fett skojj, vi rde fram lite självständigt och hade sedan kadrilj, så skojj. Hade Rasmus och han var supergullig,(som vanligt) men seg som en jag vet inte vad, morrade till ordentligt däruppe några gånger och någon form fick jag ju inte men det var ett lyckat pass ändå:) Betade Camaro sedan oxå så man fick klappa lite på hästen<3

Stack sedan efter lite snabb chill med Julle och Linne till Britta och städade, vilket ju tog lite längre tid nu när kattungarna är så söta;)







 Sedan en promenad med Bebis<3 Hon gick lös mycket och var så duktig, är verkligen polare med den hästen. Tänkte på det idag, hur mycket jag faktiskt tycker om henne, hon är så jäkla underbar<3

Till Säva bar det sedan av, skulle gått men fick skjuts av en trevlig tant:) Vi hade gymkana men Rolf och Karmen och det var toppen. Superskojj även fast vårat lag inte vann. Fika efteråt och detta var sista lektionen på Säva, kanske ever:( Sorjligt som fan men jag har ju ridlägret kvar i alla fall:)

Hämtade grejjerna i stallet idag oxå, lite sad var det, saknar det redan, och allt trevligt folk (blink, blink Stina, haha). Men livet går vidare, haha, tyvär:(

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅå har Britta kattungar, eller ja inte Britta så klart utan någon av katterna;-)



Kram Kusinvitamin

2010-06-15 @ 21:47:20
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0