Onsdag

Herregud, dessa rubriker, nepp kan bara iknte komma på nåra roliga. Meeeen idag var man ju på Akka. Det stod i tidningen att det skulle bli 14 grader moln och regn, hallå, kan UNT skaffa sig nåra meterologer som typ jobbar i Sverige och inte i typ nått annat land. De  kan ju bara inte ha mer fel än så. Var ju sol och typ apavarmt hela dagen. Hade skinnjackan på mig när jag gick till bussen, den behövdes ju INTE idag. Men solen gillar vi ju:)

Akka red jag Charlie, vi var på utebanan och red självständigt. Gillar det bäst och speciellt på hoppbanan som är så stor. Det gick prima ballerina! Supernöjd med honom, så duktig. På eftermiddan hade vi tävling så det blev toppenskojj. Mitt gröna lag vann, jippie! Det var fett skojj och vi taggade till ordentligt, darrade typ som gammla tanter, hahah.

Sedan till stallet och tog en prommis med Bejbsan<3. Mysigt, hon fick käka lite inne sedan oxå, nöjd:)


<3

Drog sedan till Säva och red Paulin på utebanan. Det gick INTE bra någonstans. Han och jag passar verkligen inte ihop. Var på lite surt humör oxå så ibland åkte jag bara orkade inte sattsa på honom. Men han är lite gullig ändå:) Men det gick ändå skit.

Kom hem tidigt, tycker jag så ska nu kolla runt lite och sedan slockna så att man är pigg inför Strömsholm i morgon. Ska bli fett kul, med bästa klassen. Meeeen har inget kul fika, orkade inte dra och handla så det blir tråkiga mackor:(

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0