Morgon

Nu väntar man bara på att klockan ska bli prick så att jag kan gå till bussen där Linne väntar. Sista dagen på Akka idag, soft då vi bara har ridning och sedan slutar. Hoppas, hoppas på att jag får Camaro! Sedan ska man städa hos Britta och efter det dra till sommarhagen och rida ut en sväng på älskling och sedan är det avslutning på Säva.

 Vädret är fint och allt är bra, härligt:) Bloggar i kväll, med Stina som förhoppningsvis sleepar over. :)


Lilla Bejbsan<3


Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stina

JÄTTEledsen över att jag inte kunde hänga med :( :( men jag är superstressad över den här skolgrejen nu och mina kära päron gör inte saken lättare genom att vara så översociala och dra i mig hela tiden :/ men jag hänger på någon dag nästa vecka! :D bamsekram!

2010-06-09 @ 13:30:11
URL: http://stinameidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0