Lyckliga hästar

Var i Björklinge på betessläppet. Fick se ett släpp, med bland annat Linnes och mina älsklingar, Sander och Camaro. Alla andra var redan i hagen. Vad härligt det var att se dem vara så lyckliga, de rejsade omrking och betade, hittade kompisar och busade. Så underbart, det är så man ska se hästar, en stor flock på runt 30 hästar i en enorm hage med sjö. Så härligt och de kan verkligen vara hästar där. Underbart helt enkelt!

Camaro boy<3








Han var hellivlig och var supersnygg när han sprang omkring<3

Ni kanske har sett att jag fått VÄRLDENS SNYGGASTE HEADDER oxå?! Made by STINA, så snygg. TACK gullet, så fin<3

Mamma är hemma så hon skjutsar ut mig till pappa för att jag ska driva lite car idag igen:) Och fixa med ninisarna och sedan ut till pollen<3

Höres i kväll igen, bloggfreak som man är, hahaha.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0