Kollar på TV

Japp, det är helt otroligt, tittar verkligen aldrig på TV, några gånger i månaden kanske. Hinner bara inte. I och försig skulle jag ju kunna sitta framför TV.n när jag annars är inne på datorn, men nej, så tråkigt. Kolar på film, men har sett den så många gånger så just nu kollar jag på fotboll, eller lyssnar snarare, skriver u nu, hahah.

Är superhungrig. Jobbigt läge alltså. Sååå sugen på en mumsig fruktsallad a la Hanna, vore så mums. Tänk att man kunde varit ute och partat nu och så sitter man här och har trist i stället, dåligt, dåligt.


En random pic oxå;)

Stökigt och dammigt i hela lägenheten igen. -Här var det ju fint, fan vaaaad fult! Hahahaha.

Borde gå ut på en promenad och röra på mig, meeen nej, tror icke det du.

Men ni har det väll bra va? I hope so:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0