Jäkla väder

Börjar tröttna ordentlig på detta väder, bara regn hela tiden och usch, fysjutton alltså! Man blir ju bara så opeppad på att gå ut liksom. Arghhh... vill ha sol NU!!!
...
I går hade man lajbans. Stina, jag och Linne flummade som fan på bussen ner till stan, väntade på nästa buss och tog den till Lutis för inhandling av godis. Herregud vilka knas vi var alltså, fick många blickar, hahaha. Men vad sjutton, man ska ha kul. Stina tyckte vi var lite väl pinsamma ibland;) Stina kom oxå på en ny look som hon ska börja göra, hahah, så het. Och så kom vi på -Oj! Mycket praktiskt;) Men som sagt KUL hade vi, hahahahah.
...
Kom på att jag åkte 7 bussar igår, det är ju helt insane (stavning?). Snacka om att jag tjänar på att ha köpt my beloved sommarlovskort.
...
Sleepade over hos Linne, Jesse kom oxå och vi hyrde först en aswierd movie. Så strange var den alltså. Men sedan kom Filip och vi hyrde en bättre, Ice Age 3. Jippie, dessa filmer äger, garvar sig trött på dem alltså, hahah.
...
Kollade på Mean Girls på morgonen och nu är jag hemma hos pappa för att jag ska köra lite bil. Väntar på att Marita ska komma hem med den bara, för lilla bilen är typ sönder.
...
Jahapp, nu taggar jag inför resan till Hallandsåsen. Stina och jag kommer att ha SÅÅÅ much fun alltså:)
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: linnea

Asså, jag är så galet avundsjuk, jag vill också till halland :(

2010-06-20 @ 18:52:36
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0