Hemma igen

Städade i typ 3 timmar, duktiga jag:) Skulle sedan ut och jogga med ponnyn. Tog ut henne och borstade, står alltid lös då hon ju är tränad så och har aldrig kronglat förut. Tror ni inte att hästjäkeln rymmer då, förbannade hästjävel:O
Fyfan var lack jag blev, och besviken som fan. Jag som varit ledare så länge och så bara dissar hon totalt och rymmer. Hon springer ut på åkern och jag fångar henne, blir aslack och hon blir stissig. Ställer tillbaka henne och ska fortsätta kratsa så går hon iväg igen, denna gång långt bort, travar längs hagen och kompisarna gör det ju inte bättre när de skriker som idioter och springer med längs staketet. Jag går efter henne och hon kommer faktiskt tillslut till mig.

I bland blir man bara så jäkla arg! Hon har ALDRIG gjort något sådant här förut så blev så chockad. Men hon har blivit lite dryg när hon kommit till betet. Det är så få hästar och det blir så flockiga då. Jobbigt;O

Ville träffa Filip i kväll men han var i Stockholm, vilken osis;( Saknar ju!

Blir tråkkväll hemma idag;( Hoppas ni har skoj!


Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0