Heeeeej älsklingar

Jag sitter vid datorn nu på Henriksfält (typ) och bloggar medans Stina står i duschen. Bilder från i förrgår och igår kommer i kväll I guess. Vi har det såååå bra, folket åkte för ett tag sedan och nu ska vi strax ut med hundarna. Det är Tilda (vorsther), Eddie (rottis) och Charlie (borderterrier). Så härliga hundar alltså, även om Charlie inte riktigt har fattat att vi är roliga människor än, haha.

Var i stallet i går och kollade vad det var för hästar vi skulle får rida. Det är en jättefin ridskola med massa superfina ponnyer och hästar. Vi har typ tre hästar som vi "har", och kanske om vi vill en treåring och en typ fälttävlanshäst oxå:) Och några gosiga shettisar, så toppen det kan bli med andra ord.

Midsommar i dag då, det betyder gott käk och kanske en ripp in till Laholm, om vi hittar, hehe. 

Men grymt najs har vi det här, kollade nyss på "Den otroliga vandringen 2" och jag bölade förståss som en tok i slutet, hehe. Har lekt en massa med kusinbarnet Sigrid oxå, så skojj:)

Nepp, ska ta något att äta nu, ha en toppendag nu people, är det midsommar så är det;) Röjj ordentligt nu, åt oss oxå;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som om ni har det bra i Halland. Visste inte att de har en Borderterrier också, jag gillar den rasen. Bor en här i närheten som heter Kalle, han är rent tokig i mig.



Hoppas ni får en trevlig midsommar och vecka i och utanför Laholm. Minns du när, du, jag och Britta gick till och från Laholm?:-)



KRAM Kusinvitamin

2010-06-25 @ 15:12:03
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0