Härliga friends

Vaknade för en stund sedan, hehe, trött eller vad, meeen jag somnade nog närmare 3 i går så... Linne och jag fixade käk, eller okej Linne kollade på medan jag fixade, hehe.


Jag slängde ihop typ världens godaste maträtt. Såååå smaskens. Pasta, gravad lax, tomat, dressing på citronolja, svartpeppar, salt och basilika. Blanda ihop det och mums. Try it, you won't be dissapointed!


Linne tyckte oxå det var gött.


En random Linneapic.


My look.

Vi stack sedan till Filip där en efter en avbokade sig från kvällen:( Men vi hade det härligt ändå. Vi traskade ner på stan och gick runt lite för att komma på vad vi skulle göra. Det slutade med att vi gick på bio, "Kommisarie SPÄCK", så sjukt jäkla kul. Våran humor alla tre så det skriker om det, hahaahhah. Grymt kul, se den!
Sedan när vi väntade på Linnes buss träffade vi Stina som var påväg till bussen. Så snackade med henne oxå, nice, nice. Hanna ringde och kunde hämta upp oss (privatchafören Amanda körde) så vi lämnade av Linne och sprang till stationen. Stina stack till sin buss och Filip och jag åkte med hem till Hanna. Där blev det fullt mys, med film och chill. Ofc så gick Filip och jag hem, promenadälskare som vi är, haha. Så skönt, snackade oss igenom allt mellan himmel och jord, sådär som vi brukar, mys, mys. Hemma typ 3 så slocknade på en gång.
TACK för en toppenkväll<3


Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0