Grillkväll med girlsen

I går solade jag ett tag, hoppas på färg, mysigt men lite trist att vara själv. Men, men mötte upp linne och vi köpte godis på Konsum. Jag har börjat äta godis igen! japp, har hållit mig borta från sådant i typ två månader men så på bion i förgår så kunde jag bara inte hålla mig. Linne sa att jag ju kunde äöta godis på sommaren men sluta gen när skolan börjar, vilken ide', så smart.

Gjorde smaskig pastasallad när vi kom hem och stack sedan ner på stan för att vänta på bussen. Där träffade man Hanna som vi chillade lite med, hahah.


Behöver man vila så behöverman, haha:)

Sedan bussen till Elin för grillkväll. Linne och jag blev förståss superrädda och skrek och hoppade när en bil tutade på oss, hahahah, såååå vi. Stina och Elin mötte upp os och så traskade vi hem till Elin och käkade. Spelade kubb och Sophie, jesse och Becce kom oxå. Tog några bilturer och hade helskoj.


Gosiga kossor.





Linne i sina nya supersnygga brillor.









Vi kollade på film oxå, den första Sex and the city-filme, ofc, men alla slocknade så vi såg inte klart, hahah.

...

Idag, morse, vid bussen.


Fina tottosar.


Och en fin Linne.

Självklart börjar det att regna när vi sitter på bussen hem, så när vi är i stan öser det ner, vi går till 9:an och den ska gå om 2o minuter så vi springer snabbt in i St: Per och kollar in Hello Kittybutiken<3 Så cute things dem hade där alltså. Massa rosa, me love. Sedan runt lite mer och sedan hem-. Sitter nu och små¨fryser med gosekläderna. Vill INTE ut och städa nu alltså, och jogga med hästen, OCH köra bil. Åhhhh vädret suger:(

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0