Gårdagens dag

Bildbomb från gårdagen, Jesse du får gärna lägga upp dessa på Face om du vill;)


My outfit.


Min fina frisyr, gillar skarpt flätor.



Innan avslutningen, väntan i foaljen.


-Kan vi få komma in snart.


Efter stack vi hem till mig efter att ha väntat på bussen i tre år. Sallad och sedan TottEs avskedsfika,
 kommer sakna dig!




Denna bilden blev sååå fin, tjusiga flickor.


Lilla Bec.




Smile.


Tårtatagning.


HippieJulle.





Jesses coola närbilder.


Elins hår utborstat.


Elins hår plattat, lika snyggt hela tiden:)


Stajno in my dress:)


Cuteisar!


Me, readdy to party.


Vi drog efter lite småförkrök hos mig till Ekonomikumparken. Där var det dött som fan så vi stack till
 Julle för lite mer förkrök;)




Hottie, hottie.















Sedan stack vi till Ekonomikum och röjjde järnet i några timmar kanske. Snackade med nytt folk, garvade och var lite småsura över duggregnet först, men det glömdes snabbt bort, haha. Skojj som fan var det iaf;)


Fina.


Jippie, ni fick en bild på min urhightech mobil oxå, haha.



Fler bilder från parken har Jesse. Sedan drog vi ner på stan och bytte till klckar, sedan var det röjj på Kalas. Dansade järnet och hade kalle kuling. Traskade sedan hem tillsammans med Lov och Julle.

...

Japp det var min fredag det. Nu siter jag fortfarande i pjamas och vill bara sova, gääääsp. men ska strax ut till sommarhagen och ta en promenix med älskling och sedan GÅ till 55:an. inte skojj, men har ingen cykel ut och både mamma och pappa är borta så kan inte få skjuts. Apa. Och i detta fina vädret:(

Ikväll ska man gratta Filip som fyller 18 today, GRATTIS bästa du:) Blir utgång någonstans, härligt:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

Klart jag lägger upp dem på Face:D

2010-06-12 @ 17:44:53
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag lägger upp dem på Face:D

2010-06-12 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0