Dessa älskade vänner

Tänk, vad skulle jag göra utan er? Ni är bara för underbara, stöttar mig när livet suger, gör mig glad och bara är sådär supersnälla. Ni finns alltid där, oberoende på hur man mår. Man kan garva sig galen med er, göra pinsamma saker utan att någon bryr sig och framföralt ha så jäkla kul. Flumma runt som småbarn och skratta så att tårarna sprutar. Ni gör min vardag underbar<3

Japp, that's my friends that. Hahah.

Har kört bil på Plingens utebana. Backade, körde mellan två hövagnar och körde faktiskt hela vägen hem och parkerade tjusigt oxå. Haha, så kul, men läskigt, är ju inget proffs direkt på att köra;) Men det var kul.

Red sedan en sväng med ponnyn. Pappa var med så det gick så bra så. Men tror ni inte att hästskrället smiter två gånger igen när jag borstar. Men bara en kort bit och sedan vände hon och kom till mig igen, men ändå. Förbannade häst alltså:( Grrrrr. Men hon var så duttig sedan, red upp i skogen lite, och galoppade och travade på stäckan dit. Det är så kul men henne för hon har typ shettissteg, så otroligt korta, så i traven skuttar man upp och ner hela tiden och galoppen blir jättekort när hon ska gå långsamt, haha. Men puss på henne<3

Taggar nu inför morgondagen då Linne och jag ska till typ Björklinge på släppet av akkas hästar. Ska bli så kul att få se dem faktiskt kunna bete sig som riktiga hästar. Skopjjsigt. Upp tidigt ska man, träffar Linne på stationen 08.40 så...
Men det blir chillerill:)

Har fått massa nya kläder, eller nya, ärver dem från mammas kompis dotter. Hon köper nya kläder hela tiden typ, måste vara så. Och sedan tröttnar hon på gammla så då får jag dem:) Fick bland annat en underbar klänning som kommer att användas flitigt på klubbarna i sommar;)Partyt, party.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0