Aktiva jag

Hurtar runt som en riktig hurtbulle jag.Har hunnit med så mycket idag liksom.  Mamma sjutsade ut mig och då fixade jag till kaninerna. De sitter nu permanent i uteburarna, då är det sommar på riktigt:)


Alla burarna, rätt många, hehe.

 
Lillen (Loppan)


Lakris (Larre)


Och Plutten (Plutten, har inget smeknamn stackaren).


Körde sedan bil, på banan idag igen. Backade rätt mycket, parkerade några gånger oxå. Och så körde jag till korsningen, och fick förståss möte då. Haha, fick typ lite panik men de andra förarna var snälla och väntade, hehe.

Sedan en snabbis till Busan och kollade henne. Vilar idag, i morgon en promenix och sedan har hon ett ordentligt lov medan jag är borta.


Busan idag<3

Sedan hem med bussen, blev förundrad för det tog bara 15 minuter att komma in till stan, så skööönt. Brukar liksom sitta på bussen i minst en halvtimme sååå.

Hoppade in i duschen och möts av detta när man kommer in i köket.


Omelett och en massa sallad som mamma fixat. Så snällt:)

Ska nu börja tänka lite på vad jag ska packa i morgon, är så dags nu, haha.

Haft en toppendag, super:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0