Torsdag och ösregn

Vaknade tidigt i morse eller var det i natt av att det regnade som tusan. Min första tanke var, -Fasen oxå, nu måste vi skippa ridningen i dag och så rider vi upp för provet i morgon och så blir det ingen tävling. Meeen så blev det ju förståss inte. Lite regn har väll aldrig skadat nån? Lebina tappade en sko i går och på den var det inga broddhål. Så jag har altså ridit med bara brodd fram och hon är lite halkig så. Men Jarko slog på nya bakskor i morse med broddhål så det gick prima att rida. Även om det var lerigt, tacka vet jag broddar alltså:) Red upp alltså idag för Gudrun Orava. Det gick bra, även om det i trappan nerför först blev lite knas. Men det är så sjukt kul. Asså ni som inte ridit fälttävlan, ni måste prova. Det är typ det roligaste som finns! Lebina och jag var sista ekipaget idag, i ordningen alltså. Så alltid inför vi skulle rida blev hon så taggad att hon gallopperade på stället eller småstegrade. Härliga hästen:)

På eftermiddagen hade vi "lydnsdsövningar" på marken. Men vi red upp barbacka förståss:) Då slog jag typ mitt finger, så nu har jag så jäkla ont att jag knappt kan röra det. Hoppas som fasen att det går ner till i morgon, kan inte rida med detta! Fick typ avbryta övningarna i ridhuset och leda med andra handen bara för att det gjorde så ont. Asså, hallå, sluta, jag vill inte ha ont!

Nu ska jag äta och sedan plugga på dressyrprogrammet till i morgon, om jag nu kan rida då...

Sv:Stina
TACK för att du alltid är så supportive! You rock girl<3

Sv: Stina
Jag rider mer än gärna med dig på lördag:D

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: C

Wiii!:)

Hojta till på msn eller sms, om ditt finger mår bättre...du kanske skulle tejpa? :o Alltså tejpa ihop onda fingret med fingret breve?

2010-07-29 @ 21:08:53
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0