Sommar

Snacka om att det är sommar på riktigt nu alltså. Solen gassar, vattnet i sjön är varmt, gräset (som visserligen börjar bli gult nu i torkan) är grönt, hallonen i växthuset börjar bli klara och allt är sådär allmänt supersommrigt. Bättre kan det ju inte bli. Hade ingen feber i natt, skönt, men är nu i stället lite mer förkyld, men what ever, jag klarar mig. Linne kommer hit, blir kul, det är ju inge i klassen som varit hemma hos pappa än så det blir skoj. Vi ska sola, bada och allmänt chilla, så nice.
...
När jag var liten hade jag en "egen" häst, Listo (Lizsto Mani) hette hon och var ett angloarabiskt sto. Gammal som gatan men ändå världens underbaraste häst. Ica hade "sin" 1Q (Förste Qurator) som var arab han med, oxå gammal. Så medan andra stolta struttade runt på shettisar hade vi varsin vit arab att galoppera fram på ängarna med, snacka om alla flickors dröm. Underbart var det i många år. Efter ett tag tog jag över båda två och skötte dem så ofta jag kunde.Här kommer lite blandade bilder på mina skyddsänglar<3
...
Lizsto och jag en jul för herrans många år sedan. En bit av Försten oxå förståss.

Gillade tydligen rosa redan då;)

Finaste<3

På bete i Vänge.

I trädgården hos pappa, hoppar högt som sjutton:)

De bästa av vänner man kunde hitta<3

Hittar man inget träns så får man väl improvicera:)

Vårlycka<3

Hon var verkligen en riktig drömhäst.
...
Ska nu hoppa in i duschen, så herrå, ha en bra dag!
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0