Lite bilder

Har kollat igenom lite bilder som pappa har tagit så här kommer några:)
...
Älskar dessa bilder, så fint med det gula i bakgrunden.
Min bejbi ser en aning trött ut, haha.
Denna bild är sååå fin, kaddilopp, kaddilopp (galopp).
Busan<3
Lugn och fin för en gångs skull, haha.
Kvällssol.
Lydig som få<3
...
Det var lite bilder det från typ några veckor sedan. Och jag VET att jag är för lång, men det funkar för oss och jag ska ändå inte tävla och rida massa avancerat så det går.
...
Nepp nu blir det en kall dusch och sedan kanske lite film med farmor, pappa och älsklingsbrorsan:)
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: stina

Det spelar ingen roll att du är lite lång, dina ben går ju inte ens nedanför magen på henne så så farligt är det inte :) Sen kommer det att bli bättre när hon kan sätta massa muskler och bli muskelknutte! Då kommer det inte synas att du är en lång människa :) Och du, lång är snyggt! PUSS<3

2010-07-13 @ 17:55:57
URL: http://stinameidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0