Jag igen

Jaaa, vill så gärna blogga massa kul nu, är grymt bloggsugen men kommer förståss inte på nått kul att skriva om då. Juste måste ringa lite folk, får inte glömmas, vill veta hur ni har det och så ju. Meeen, ja, nu då. Happ, liksom kan man försöka få ut något ur lilla huvet nu när jag sitter här. Nej.

 Åhh, vad jag vill ha en egen lägenhet, eller ännu hellre en egen villa. Som man får inreda och fixa alldeles själv. Okej, kanske såntdär tungt jobb som byggen och sånt kan man ju lämna över till några sjyssta boys men ändå. Asså att få måla, tapetsera, köpa massor med möbler, köksgrejjer, lampor, gardiner, mattor och sånt där kul. Asså, jag verkligen älskar inredning. Men har man nått att inreda då, nej. Mitt rum hos mamma är ju rätt klart och det hos pappa (ser förj-kligt ut) orkar jag inte göra nått åt. Speciellt inte när man inte har råd.

Kollar (som vanligt) på H&M sida och hittar såndana underbara saker som bara VILL flytta hem till min alldeles egna lägenhet som inte finns men som vill vara min nu. Gud vad jag vill bo inte hemma!


Massa fint, vill att H&M i Uppsala ska ha Homesortimentet.


Och detta, o my god säger jag bara, vill ha!


Sååå chiqt, glammigt som fasen.


Asså, It speaks to me, soooo cute!


Servetter, hur fina får de bli, man vill ju inte ens använda dessa, så söta är de.

Detta var bara några grejjer som jag VILL ha. Kolla in själv på hemsidan för mer ögongodis.

Japp, nu fick ni nått att läsa och glo på ett tag i alla fall, bloggar mer i morgon, I hope.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men hallåååå, det är ju bara att beställa typ på nätet väl? eller genom katalogen! :)

2010-07-21 @ 23:42:37
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0