Har nu landat i Uppsala igen

Eller asså jag flög ju inte men ändå:) Är hemma, och kommer nu vara det tills skolan börjar igen. Apropå skolan så saknar jag alla så sjukt mycket, har ju inte träffat alla på så länge, ska försöka mig på en fest igen troligen, hehe, får se hur det går;P Meeen satt på bussen idag från kvart i 2 till tio i 9. Jamen ja, vad kul att spendera the whole day on a fucking bus. Supertrevligt. Speciellt när första busschafören inte har någon jäla aning om var han ska köra någonstans. Men så kan det gå, sista halvtimmen snackade jag i alla fall med Filip så det var kul:)

I mogon börjar Fälttävlanslägret med stort F. Äntligen, har längtat så länge och nu är veckan finally here. Det ska bli så kul och jag och Bec får efter typ hela sommaren spendera tid tillsammans, så skojj!


Miss ous<3

Ska nu sova så att jag är pigg och fräsch till i morgon, hoppas att vädret tillåter för massa uteridning, inte så skojj att rida i regn:S

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har kul på ridlägret! Jag har det underbart i Värmland.



KRAMAR från favvokusin till Favvokussen

2010-07-26 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0