Feber

Min natt var väll ingen höjdare direkt. Det tog säkert tre timmar innan jag somnade, sedan hade jag värsta febern hela natten. Och man får ju så konstiga drömmar när man har feber, kommer inte ihåg dem nu men de var konstiga i alla fall. Usch säger jag bara. Och jag som skulle städa idag. Ligger framför TV:n och försöker att få luft, så täppt nu oxå. Jäkla skit, måste ju vara frisk nu för sjutton, har verkligen inte tid att vara sjuk.

Kollade på ett arkeologprogram för ett tag sedan, har kommit på att jag tycker sådant är ganska intressant. Gräva efter ben och prylar, coolt ju. Mammas kompis är typ arkeolog och vi var på någon utgrävning när jag var mindre, det var häftigt.

Haha, ja jag är väll lite snurrig av febern oxå, hehe.

Ska kolla upp när bussarna går ut till landet, så kan man ligga ute i hängmattan och kurera sig.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag SA ju att du hade feber, suck on that! (mean girls, hehe :D)

ta det lugnt nu och se till att bli frisk :D ät massor av godis och kolla på härligt tjejiga filmer :)

2010-07-12 @ 11:31:29
URL: http://partyprincessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0