Den svenska sommaren

I dag däremot från igår är det skitväder, eller ja det regnar faktiskt inte så det är helt okej. Vi drog oss iväg till Tingsryd idag och jag knypplade ihop en massa grejjer, hela kalaset kostade 871 spänn! Och detta fick jag av min släkt, asså hallå, hur snälla får man bli egentligen. Grejjerna kommer upp någon gång, sålänge får ni bild på den överfulla påsen:)


Gillar Börjes skarpt, billigt och bra!

Sedan blev det shopping i Emmaboda, kom hem med två plagg, detta kollade jag på men det blev inte köp, hade inte råd;)


Körde på osminkat idag, skönt att bara skita i mascaran för en gångs skull:)



Denna bara skrek på mig, har i flera år letat efter en ljusrosa topp med lite spets på. Så det var ett självklart köp.


En snygg jeansjacka, ofc I buoght it.

Japp, detta var en riktig köpardag. Nu måste jag dra, ska fixa lite things och sedan äre nog midda. Meen hade två trevliga samtal med Stina idag, helt supernice, saknar dig som fan ju. Ska försöka att hinna med några till samtal i kväll, me vem vet.

Japp, det var det det, lite trist inlägg men sådant är ju tyvär livet;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0