Ännu en dag

Japp, är förståss lika sjuk idag, eller egentligen är jag nog sämmre än igår faktiskt:( Förkyld och kan fortfarande inte prata. Usch! Vet inte hur det blir i morgon nu alltså, lite svårt att prata med folk när man behöver skrika hela tiden och det fungerar ju inte. Åhhh... blir verkligen ALDRIG sjuk på sommaren så detta är liksom bara ren otur, blir galen på det.

I dag ska jag till hagen och fixa Tanis en massa, varför får ni se;)


Höökskatalogen kom idag, jippie. Längtar alltid lika mycket till nästa. Hittade detta underbara täcke som jag ju bara måste ha. Tanis bejb kommer bli så ponnypluttgullig<3


Så himmla fint, typ finaste jag sett:)


Dessa var ju oxå så söta, har letat länge efter ett par rosa lindor som är riktigt rosa, dessa var ju perfekta då ju.

Så nu behöver jag bara köpa ett snyggt rosa schabrak och luva och sedan är det fulländat:) Love pink soo...:)
Ska kolla klart på tredje Piratesfilmen som Emil och jag började kolla på igår, men trött som jag var slocknade jag hela tiden så vi gick och la oss istället. Tröttis jag är.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh, jag dör på de där lindorna :) så hiiimla fina! <3

Jag vill också ha en häst att köpa saker till... :(

2010-07-15 @ 11:34:59
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0