Åhhhhh...

Jäkla förkylning, är fortfarande lite förkyld, och småhes. Drygt, vill vara 100% frille ju. Grrr...Meeen vad gör man, dör man? Haha, dåligt rimm I knowe. Asså detta väder är ju insane, det behövs ju vatten NU! Allting är ju snustorrt nu för tiden. Helt sjukt ju, fyrisån är nästan helt upptorkad, man ser liksom stenarna som ska egentligen ligga flera meter under vattnet, hallå. Men det är varmt och skönt så man ska väll inte klaga. Eftersom det är det ända vi gör, vi blir fan aldrig nöjda med någonting. Antingen är det för varmt eller för kallt, för regnigt eller för torrt. Let's live with it, det är såhär vädret är, liiiite svårt att ändra på liksom.


Stinas och mina cyklar de sista dagarna, saknar Halland (sagt på bred Hallänska) och min Stajno<3

Jaaa, nu ska jag nog snart dra, borde ha stuckit för ett tag sedan men är väll lite seg, hehe. Är i alla fall peppad på krogen ikväll, nähä, menar hon, hon har ju skrivit det typ HUNDRA gånger, dryga unge. Hahaha. Men det ska bli kul.

Vet ni någon bra hemsida eller så, hästshop som har massa rosa prylar? Jag ÄLSKAR ju rosa så. Ponnyprakt vet jag redan, någon annan?

Gud vad jag är torr just nu, mina ben behöver jag smörja in typ flera gånger om dagen, (inte för att jag är duktig och gör det meeen), helt galet, har aldrig varit såhär torr förut. Intressesmurfarna hoppar högt.

Nepp till mammis place nu och städa, vilket jag inte gjort på typ en månad. - Här var det ju fint, fan vad fult!

Love you all<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

sv; TAAAAACK världens västa Emme <3<3<3<3 DU är bäst!

2010-07-16 @ 12:53:56
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0