Torsdag

Det är dethär med rubriker, hur jobbiga är dem inte, men utan rubrik, hur snyggt skulle det bli då liksom, hehe. Kul live, men så tycker jag det är svårt asså, hahah.

Igår skulle jag ju blogga på kvällen och lägga upp massa pics från pappas birthday men när jag kom till mamma så satt jag migframför TV.n och käkade, sedan kom jag ju på att jag skulle duscha oxå, och så funkar inte internet hos mamma. Blä, blev sååå dissapointed (stavning, hehe). Ingen i huset har internet som inte är lösenordsskyddat. Åhhh så det blir lika lite bloggande från mamma som vanligt, tråk, tråk. Men sånt är livet, ja sånt är livet så mycket falskhet bor det här....

Ett li som sagt, hahaha. Men idag ska jag i alla fall stanna kvar en stund och vänta på att Bec blir klar med nån kurs och Sass ska komma. Sedan blir det hem och käka med folket och sedan bio med people from tha class.
Snabba Cash of course.

Bec sleepar över sedan.Nepp nu ska jag kolla bloggar, as usual.

 

Pussar<3

 

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0