Skolan

Sitter nu här i greenroom. Har rast så jag skolkar inte,hehe. Har precis haft englskaredovisning och det blev hackigt som sjutton, men snackade om hundar och det var kul:) Ska fortsätta med mitt roliga "Special Project" u, orkar inte, det är tråkigt. Måste mejla Nina idag oxå, Bec och jag får INTE glömma det.
 Vi har jumpa idag igen,kalle kuling, det ska bli riktigt skojj, är taggad:P

I morgon är det öppet hus hemma hos mamma. Det kommer lite släkt oh vänner så det blir kul,massa god mat ska vi göra. Ni i BP,jag ska ha fest i februari, hör av mig mer om det när jag får lite datum.Samma sak för er i klassen, jag ska ha party för eroxå,eller för mig,med er,haha,konstigt där;)


Peppe äsk<3

Blir inte till stallet för än på söndag, saknar redan pollarna:(
Men man ska nog kunna överleva. Ska städa som en idiot i morgon,innan alla kommer vid 4:a.
Juste Julle,klart du får låna filmen,du kan få den på tisdag:)

Nepp nu ska jag ha rast en stund till och sedan jobba.

Pussar<3

OXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Bec

Vi glömde att maila Nina :O ups, vi får ta det väldigt snart!!!

2010-01-22 @ 22:36:46
URL: http://becces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0