Lördag 9/01

Vad tycker ni om min nya design, snygg va?! Det var jag och Jesse som trixade ihop den på min engelska igår, tjusigt värre:P

Igår stack man och fikade med Bec och Sassa efter plugget. Mysigt, kul att bara snacka! Måste göras om, gosisar.
Sedan hem med mamma och softade hela kvällen.

Idag vart det till stallet, men för kallt för att rida och för att orka vara utomhus, så vi tog en sväng med Pressen i ridhuset. Tränade lite bommar och han var så duktig, som vanligt;) älskot<3


Peppe skulle få knoppar men kom på att han absolut inte passar i det, denna blev dock snygg:)



Busungen i ridhuset.



Älsko är så snygg så<3



Finare shettis får man leta efter<3



Tränade trix i stallgången sedan, början på bugning:)




Kom på att jag aldrig lagt upp någon bild på Kalle (Kenzington) som jag rider,
men här har ni honom, med snöig mule, fina pollen<3



Blev lite pyssel i stallet som vanligt och Peppe har bytt box, står brevid Esse nu och Bamse har flyttat ner till blåa stallet. Kommer en ny häst, spännande. Åkte sedan hem och har städat hela lägenheten, käkat nu och ska kolla på "Scary movie". Jippie, älskar dem filmerna men det var såå länge sedan jag såg dem.

Imorgon kanske pappa och jag ska kolla på dator, får se...

Nepp nu måste jag sticka, ha det bra.

Pussar

XO XO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0