I knowe

... att jag är seg, bilderna kommer aldrig upp, hatar mig själv för det men, jag har faktiskt inte hunnit, har skrivit massa i loggboken idag efter stallet, massa duktig.  Och igår red jag ut en sväng på Valle Kalle, han var gudasnäll, som vanligt, gillart, hehe. Tog en sväng med Peppe liten oxå och han var lite bus, gulis ponny. Mockade och fixade och så, Emma klagade för bublik idag över att Pressen är så bortskämd, haha, älsko såklart han är, hihi.
Idag red vi inte, det var ju KALLT ute, igår efter bion med Linnea, Bec och Jesse ( och Blondaa framför oss, hihi) så åkte jag hem och det var 30 minusgrader, herregudarns vad kallt. Det blev New Moon igen, men asså skulle kunna glo ut ögonen på dessa filmer, är SÅ bra, och smälter för Edward och Jacob, så HETA!
Ja det blev en snabbis med Pressen i riduset ed ländtäcke och sedan fix i stallet bara, gosade och boorstade lite på Bamse oxå, gullis.
Jäklar klockan är ju apamycket, ska sova NU, är ju för sjutton yoga imorgon i skolan, måste vara igg då.
Imorgon kommer bilderna, I promise.
Kyssar<3
XO XO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå nu får du ta och lägga upp bilderna, du lovade ju alla :)

2010-01-07 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0