Helg, helg, helg

Ojsan hoppsan vilken händelserik helg. I fredags gich jag hem till mamma efter jumpan, som var skojj. Åkte sedan och handlade med mamma, massa mat och annat bra och ha. Hem och käka middag och sedan lite städ i köket.
 Lördagen startade med massa städning och plock, medan mamma lagade mängder med mat. Folket började strömma in vid 4 och det blev snabbt smockfult i vår lilla 4:a. Men massa trevlans, fick roliga presenter oxå, bild och beskrivning kommer. Massa andra pics från kvällen med förstås. Åt delikat mat och smaskig tårta och drtack rosa (of course, jjag fick välja) skumpa. Ett riktigt lyckat kalas blev det med andra ord. Härligt att träffa så mycket välkännt folk på en och samma gång. Bec och Hanna sov över oxå, förståss;)

Söndagen, idag alltså började vid halv tio och det blev en riktigt ordentlig frukost, tror alldrig att jag ätit så mycket frukost på en gång, hahah. Sedan vara hemma och skuttade runt lite. När Hanna åkt stack Bec och jag till stallet. Tolkade efter Peppe och tömkörde ut en runda med Tajpas. Kom på att Peppes gjord passar bra på Tajpen oxå så det var perfa, ska tolka för första gången efter honom i morgon och ndå är det ju bra att ha en bra gjord. Så det var super. Ska ta med ett till schabrak till stallet imorgon oxå, så Tajpen får ett eget. Och kameran, ska ta massa kort, hoppas jag, hehe.

Nu sitter jag här i soffan hos pappa med sötsaken i knät. Ska snart käka, Anita och Henry är här och vi ska typ fira pappa lite. Han fyller 50 på tisdag. God mat igen, trevlans, älskar ju god mat, är en riktig tjockis;)

Nepp, nu ska jag gå och vara lite social, faktiskt, alla är ju här så, nepp inte Jolle, han är faktiskt i Norge, (sagt med norskt uttal, haha) på prao. Kommer sakna min lille bror.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för i lördags kussen! Rosa bubbel är mums:-)



KRAM från kusinvitamin som nyss kommit hem.

2010-01-26 @ 16:03:23
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0