Hej alla mina små älsklingar<3

Tycker det är så kul att ni läser bloggen, det är ju liksom det som gör det värt att skriva. Tack för de fina kommentarerna oxå förstås.

Idag är det onsdag vilket innebär stalldag, med stort S. Så det sög riktigt ordentligt när jag fick migrän i morse. Har inte haft det på länge och har typ aldrig fått det på morgonen så idag var en riktig otursdag. Jag gick och la mig och vaknade vid 11. Kollade på två filmer med Mova som oxå är hemma idag och har nu kollat på Ponnyakuten på svtplay. Det var sååå bra, vill oxå vara liten ponnyryttare och vara med  på det lägret, såååå cute.

Men nu lite bilduppdatering:

LÖRDAG:


Mina liljor jag fick av farmor på min födelsedag.


Ringen jag fick av Joar,Emil och Mova.


Ljuslyktorna från Jolle.


Jag dukar i mitt rum, fullt där och i vardagsrummet blev det.


Svarta damerna:P


Jolle, Ica och Axel när vi kollade roliga klipp på Jolles data.



Ica och Axel pousar hej villt, haha.


Blommorna jag fick av Ingrid och co. Rosa, I love it.


Tjusiga rosa tulpisar, mycket snyggt med färska blommor, vill alltid ha det hemma, så fräscht och hett.


Lite presenter. Svart bunke med mått, Hästlexikon, armband med berlock, svart/vitt armband och väska.


Kort från Plingen, flaskpost med valfri önskning, skumpa, affisch,
rosa klubba, armband med nitar/strass, ängelberlock och kort.


Det grymma kortet Ingrid gjort, värsta konstnärligt, eller hur?! Älskart;P


Den hetaste affischen ever, fick från Hanna, ska upp på väggen hos pappa. Han är så het, jummi;)


Och lilla jag med min nya klänning.

Nää inte orkar väll jag ladda upp typ 20 bilder till i detta inlägg. Då skulle ju ingen orka kolla. Så bilderna från i måndags och igår kommer senare, i ett annat inlägg. Mamma kommer snart och hämtar mig så ska väll slänga mig i duschen innan. Hatar att bara vara hemma och dega, blir så slö och käkar bara en massa godis. Känner mig SÅ ofräsch. Men vad är väll livet utan lite slöa dagar. Det skulle ju kunna vara tråkigt och olyckligt och alldeles, alldeles underbart.
Haha, hej jag har tråkigt. Men nepp ska hoppa in i duschen nu. Bloggar ikväll igen, hos mamma.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

Extremt snygg klänning du har gumman! :D grattis igen ;) <3

2010-01-27 @ 19:40:52
Postat av: Saraaa

ojdå, från Sara :P

2010-01-27 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0