APA, mega sur nu

Åhhhh, jag som skulle ladda upp massa bilder, massa, och så har man självklart glömt den j-kla kamerasladden hemma hos mamma. Asså kan man bli argare, nepp.
Men okej, på pappas blädator är det jobbigt att läsa, men försök, snälla?!
Nyårsafton spenderades såhär: Becky, Julle, Stina, Elin och Jesse kom hem till moi. Vi gick till pizzerian och köpte pizza/sallad och traskade sedan (efter att ha väntat länge på maten) hem. Vi käkade och sprejade sedan ner både oss själva och badrummet(hehe) med massa glitter, hett. Sedan tog vi bussen till Julle, två bussar. När vi kommit hem till Julle så smaskade vi på snacks och annat och efter ett tag kom även Pelle. Vi partade loss ordentligt, hehe, ville haft med mig något så skulle jag varit roligare jag med, hihi. Men det var kul, lyssnade på musik och tog en hel del bilder. Linnea och Malin kom oxå, det var prima. Vid halv 12 gick vi till slottet och firade in det nya året där, inga detaljer eftersom det blev lite tokigt. Träffade Hanna, Amanda och Lisa där och det visade sig att Lisa skulle gå hem till sin pappa(som bor mittemot mitt hus) så jag följde med henne. Tack Lisa<3 Gick då hem och ringde pappa. Marita skulle in och hämta syskonen så jag följde med hem till pappa. Kul biltur hem när jag var så jäkla övertrött, haha.
Fredagen har jag ju redan skrivit om, totalt däckad dag.
I lördags åkte Bec och jag till stallet och tog ut småponnyerna på en tur. Red sedan Kalle för Lotta, det var så roligt och så lärorikt. Grymt kul.
På kvällen kom Hanna och Bec och vi hade det mys hos mamma. Vi softade massa och drog typ halv 11 på kvällen till Folkes livs, bara för att Hanna blev sugen på jordgubbar, haha. Köpte hallon oxå och en mjölkchoklad. När vi kom hem så fixade Hanna jordgubbar och hallon doppade i choklad, jummi säger jag bara, typ det godaste som finns, mums.
I går gick vi på stan, köpte lite prylar, en cute handbag, en plastlilja, en mascara och lite annat smått och gott. Svart nagellack t.ex som jag aldrig haft förut, hett. Drog sedan hem till pappa och kollade på lite film, gjorde taccos(mums igen) och fixade sedan massa med mitt hår. Klippte det och slingade det igen, så snyggt. Kollade på en film till och käkade hallon och jordgubbar igen, hihi.
Idag så var vi i stallet igen, red ut på Kalle och Esse. Tog en tur med Tajpen och Pressen oxå. De var busiga idag, älsklingarna<3 Imorgon blir det stallet igen för min del och sedan Bio med girlsen på kvällen. Kul:)
Orkade du läsa är du bäst<3
Ska läsa nu och sedan sova.
XO XO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: jessica

jag orkade läsa stolt ;) men bilderna får vi ta en annan dag, syns imorn, kram<3

2010-01-04 @ 21:41:57
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Milla, du och dina långa inlägg ^^

Men åter igen fick vi oss en trevlig promenad. Får ses snart igen! Puss <3

2010-01-05 @ 10:57:56
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0