19 januari

TACK för alla fina kommentarer, ni är guld värda<3
Idag åkte jag först till Britta då och var duktig, sedan hem och käka lunch och bytte om. Sen till tha stable. Älskar det, stallet for ever säger jag bara. Tog en kort utesväng med Pressen och sedan gick vi in i ridhuset. Dubbellongerade och han gick som en klocka, sååå duttig<3  Dubbellongerade sedan Tajpen oxå, och han gick oxå megabra. Tycker det är så kul med småponnyer, det är ju inte så ofta som man gör så mycket annat än rider så nu när jag gör massa olika grejjer med hästarna så tycker jag att det är så grymt kul. Hehe, japp.
Som ni märkt, eller vad vet jag, så dubbellongerar vi, Bec och jag. Därför att Lotta sa at vi skulle göra det de första gångerna men oxå för att jag tycker att man har så mycket bättre kontroll då. Det är enklare att få hästen att jobba korrekt och ja, det är helt enkelt bättre enigt mig. Sedan beror det självklart på häst oxå men ändå.
Väntar nu på att alla ska komma hem och vi ska äta. Det blir bulgur"sallad" och lax. Smaskens, min favvo typ. Efter blir det paj, blåbärspaj och någon annan. Istället för tårta som jag inte är så förtjust i.
Pappas dator då, så du är bäst om du orkar läsa allt, hihi.
Kyssar<3
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0