Tisdag

Idag hade vi stresshantering med kuratorn på eftermmiddan. Man fick mycket att tänka på då. Jag är alltid sjukt stressad så det var lite intressant. Fick ett jättefint ländtäcke från Linnea idag oxå, TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! Sååå gulligt av dig:)

Tack TottE, är helt klart pepp på att komma åka till dig nån dag och kolla grejjer:)

Skulle ju pratat med tjejen idag om Montana men det blev så sent nu så ringer henne imorgon istället. Bilden jag la upp i förra inlägget är från 2006, så inte särskilt aktuellt men ändå. Hon är så fin<3

Kollar runt på massa sidor för att hitta billigare prylar jag kan köpa till Montana men har ni något tips på bra internetsida?
Har kollat:
hooks.se
horze.se
ridsportonline.se
borjes-tingsryd.se

Någon annan jag bör checka?


Kände att en liten bild behövdes;)


Fick gå hem idag från bussen så fick mig en promenix och så städade jag hos Britta i morse men mår ändå uruselt p.g.a att jag sitter här vid datan hela kvällen. Men det blir andra bullar när jag behöver vara i stallet hela kvällarna:)


Har lite ångest faktiskt. Att det typ skulle hända något nu som gör att Montana inte kan komma. Någon annan snor henne, hon blir halt eller att jag typ bryter benet. Fjantigt jag vet men det är liksom för bra för att vara sant. Lilla jag blir inte direkt bortskämd med sådant här. I mina familjer så har vi sjukt dåligt med pengar. Vi måste alltid snåla lite så därför är detta så underbart för mig. Jag skulle aldrig kunna tjata mig till en häst liksom för vi skulle aldrig ha råd. Så därför hoppas jag verkligen att allt går bra. Vill att hon ska stå i stallet nu så att jag är säker på att hon inte försvinner.

Hoppas någon i alla fall orkade läsa. Läser alltid era, hur långa de än är;) (Stina, blink). Hahah.
Kollade klart på "Ponnyakuten", älskar det<3 Ska nu gå och käka.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stinomino

määh jag skriver väl jättekorta uppsatser hela tiden? :)

2010-02-02 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0