Social man kan vara då...

Herre min skapare (hej jag är inte religiös, faktiskt) vad jag inte har haft tid att blogga. Har inte suttit vid en dator sen i torsdags förra veckan. OMG asså, så tråkigt för ja har så mycket att berätta. Men är trött som en... ja någonting:P Sååå orkar inte med värsta uppdateringen, speciellt inte med pappas Mac knäppis.
Men min fina lilla ponny har ju kommit och jag har redan förälskat mig i henne.
Hon är så fin min kära lilla ponny,
du är så söt min kära lilla häst, du gnäggar hela tin,
min kära lilla ponny och du har inga muskler alls...






Hon ser hemsk ut på dessa bilder men det är i alla fall hon. Montana<3

Hej humor här, men hon är mysig och det går bra med na. Okej i morgon ska man först till stallet och fixa foder och sedan till Britta och städa. Efter skolan ska jag hämta något från nån post och på kvällen blir det party hos Sessan.
KUL va att läsa detta, ni fick så mycket ut av det ellerhur?! Jag vet men läser ni bloggen så får ni skylla er själva, hahaha. Kollade nyss på Ponnyakuten och de är ju bara fööör gulliga. Nu när jag har ponny kan jag ju vara med, haha. Ojsan hoppsan märks det att jag är trött eller. Måste sleepa nu.
Pussar på er mina små gullungar<3
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0