Onsdag

Till Akka på morgonen, mobilen död som vanligt:P Ingen Stina eller Bec, ingen som vill träffa mig eller vad? Buhu;)
Men i alla fall red sedan Bucek, vi tränade på förvänd galopp och det tar ett bra tag för honom att komma igång, är riktigt segstartad men sedan gick han megabra. Men oj ad jobbigt det var, blev lite skutt och bakutsprång;)
...
På lunchen gick Jesse och jag till Maxi och köpte morötter och godis, hej snart rular jag fram. MÅSTE bli nyttigare och äta mindre, vräker alltid i mig mat ju:P Aja, sedan satt vi i köket, eller lunchrummet eller vad sjutton man nu ska kalla det och snackade om partyt. Alla är så peppade, grymt kul. Pascal pladrade på om ditt och datt och vi andra fick oss en massa rediga garv, speciellt när han härmade Julles skratt. hahahhaha, (som för övrigt inte allas lät som du Julle:)
...
Efter Akka släpade jag på mina TUNGA väskor till stallet och red Imsan. Vi tränade mest på formen på rakt spår då hon inte riktigt fattar det där med sidförande skänklar. Men mysig häst, pigg och glad:) Borstade lite på Montan oxå men sedan bar det av till Säva. där hade vi dressyr och jag red Kasper. Det gick väll sådär, eller i galoppen gick det bra men resten inte särskilt.
...
Mamma kommer strax och hämtar mig så måste ut till kaninerna och byta vatten och ge dem andra hälften av fodergivan.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0