Bloggen

Asså är jag social eller vad här på min fina blogg. Eh...NEJ. Jag som älskar att blogga och berätta om mina intressanta/ointressanta upplevelser. Känner att jag typ stressar ihjäl mig nu för tiden, inte så att jag mår dåligt men jag har helt enkelt inte tid att göra något annat än att vara i stallet. När jag kommer hem vill man ju bara sova liksom. Så tråkigt, vill sitta vid datan varje dag ju så att mina gulliga läsare får nått att läsa. Men nepp, det funkar ju inte.

Jahapp vad har jag haft för mig sedan sist då? Eh ja rätt mycket men orkar inte uppdatera. Idag var jag först och städade en massa hos Britta, money, money, money. Sedan till stallet och tog ut Montan i corallen och körde lite join up. Vilket hon allvarligt talat suger på. Hon har så bra självförtroende att hon inte vill lyssna på någon annan än sig själv. Egohäst:P Nej men hon är knepig, men kommer tillsist och följde mig jättefint. Duktig ponny<3
Sen var det dressyr på Kasper på Säva. Han gick skitbra under avtravningen men är rätt knepig han med. Och hans dressyrsadel är så grymt knäpp för jag får värsta skavsåren på gumpen efter att ha ridit honom. Uschanemig, inte mysigt.

Imorgon ska mamma och jag städa och handla mat. Jag ska äntligen(efter typ 2 år) städa klädkammaren. Nu jäklar ska det bli tjusigt där.

I morgon kväll skulle det ju bli filmkväll hos Jesse egentligen, men nu när det inte blir så så tänkte jag att vi kan väll ha det hemma hos mig i stället, för de få som kan. Asså inget maraton men typ en film, sellis är alltid trevlans liksom:)

Nepp, ska kolla facebook en gång till och lite annat, sedan sussa.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snart är det partylicious (eller vad man nu ska kalla det) hos Milla och Lisa är på G :D Hoppas på en awesome kväll <3

2010-02-27 @ 18:28:30
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0