Stallet, stallet, stallet

Today drog Bec och jag oss till Lotta. Vi började med att kolla på Lillan, nya tillskottet. Ett projekt som Hanna har över jullovet typ. Mycket tjusig ponny, svart med fina tecken i ansiktet. Go och glad. Sedan blev det mockning och halmning, Bec och jag rammlade x-antal gånger på logen, haha. Sedan tog vi itu med det lilla monstret, Pressen alltså:P Borstade, klippte, raspade och pälsglansade. Han blev snygg kan jag lova:) Det blev tolkning. Hahah, jag rammlade flera gånger, pladsk i snön:P Men kul var det och Pressen var bäst, som han alltid är lilla älsken<3


Peppe och Bec innan julshowen förra året, på Akka.


I sommras, första riktiga turen ute med rockarden.



Våren 2010.


Sedan red vi ut på Kalle och Snoddas. Bec red Kalle, och jag Snoddas då då, haha. Iaf så skrittade vi först till myran och sedan red vi runt galoppbanan. Först tre varv i trav där Snoddas jobbade på rätt bra, det var djupt så han fick ta i ordentligt. Sedan galopp i båda varven. I vänster gick det galet bra, han kunde korta och länga galoppen suuuuuperfint och formen var helt perfekt. I höger sedan började han bli lite trött och då kom bocksprången, hahaha, buspollen:P


Gammal bild på Snodden, vintern 2009.


Vår 2010.


Kalle, gammal bild.


I sommras.



Hade en galet trevlig dag med andra ord, som alltid hos Lotta:)

XOXO Miss Emli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0