Mornings

Gäsp, upp tidigt ska man. I går drog Pelle, jag och Stina runt på Cervera ett tag, hahaha, sköj place detdär:P Sedan stack Linne och Malin med moi hem och käkade och sedan gick vi till Fyrishov. Där väntade Julle, Stina, Bec. Sophie och Amanda. SÅ vi bowlade järnet, det var sjukt kul och jag gjorde faktiskt 4 "striekar", MYCKET coolt för att vara mig, hehe:P Det var skojj iaf, cider vart det oxå, så man är rätt pank nu till julklappsshoppingen, hehe(A). Och vi fick röjja till egenkomponerar Spotifylista oxå, han var schysst, snubben asså:P Skuttade (bokstavligen) till bussen och flummade runt in till staden. Där gick vi omkring ett tag för att hitta något att göra men det slutade med att Julle, Stina, jag och Linne drog hem till Julls och glodde på film, eller ja, iaf jag, de andra somnade typ:P MEN iaf, sumering av dagen, FETT BRA!



Nu ska jag snart ner på stan för att möta upp Bec och köpa de sista julklapparna. Sedan blir det stallet:)

Hoppas ni har en bra dag, såhär två dagar innan julafton!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stini!

Hahaha jag var också vaken! Helt klarvaken xD fast det var stört kallt, mina beeen var ISkalla. men liite skillnad när vi vaknade och hade 27 grader varmt inne :P

2010-12-22 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0