God och gla, kexchoklad

Oj, vilken dag (som alla andra dagar då, men iaf). Har hunnit med rtt mycket tycker jag. Började morgonen med en mysig frukost med mamma framför TV:n med en skinkmacka. Juligt och smaskens:) Sedan drog man till stallet och red ut i snön på Imsan. Men jag hade ju varit smart och tagit på mig mina stora (!) varma kängor, och stigbyglarna på nya sadeln är liksom inte sådär jättestora, så efter ett tag bytte jag till att ha fötterna i stiglädren ist. Vilket då blev värsta kort och jag fick rida jockey. Travade och sedan galopperade vi och då blir förståss Ims rädd för något och tvärnitar, och jag flyger förståss vackert ner i snön. Rätt på fejset såklart. Men Ims stod snällt stilla och väntade på att man skulle hoppa upp igen.

Sedan red jag en sväng med Erika & Cassini. Red i westernstyle, så var riktigt cool:P Tanis var piggelinfin och töltade på lite ett tag, men sedan satt jag på en riktig dressyrponny, hon var jättefin in traven och jag höll knappt i tyglarna, hon bär upp sig så jäkla bra den ponnyn<3

Sedan hem till pappa för julmys med familjen och Ingrid, Axel och Birgitta. Det var såååååå nice. Galet trevligt att träffa dem igen:D Käkade mat och fikade:) Och beställde hem detta:




Och mitt ÄLSKADE träns som det var halva priset på, fatta om jag är ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!

Efter det tog man bussen hem och sitter nu i sängen och bloggar:) Och har sjukligt ont i ryggen, uschannemig, noooot good! Har lite ont i nacken oxå, stabilt dethär:P

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0