Finally

Kan jag slappna av och skita i att använda datorn på en hel dag. Så galet skönt. Tänk när man var liten och inte använde datorer ens, vad mycket tida man hade till annat då.

Jaja, igår drog jag och Linne till Britta efter skolan och jag städade. Sedan gick vi genom djup snä till stallet. Haha, och Linne hade SÅHÄR mycket kläder på sig:P Iaf så traskade vi med våra pollar medan Sanna red barbacka på Erika. Men vi blev så sugna så hoppade sedan upp på våra tottosar och red en sväng, så myyyyyys:D Men asså hallå, hur osmidig får man bli, jag som kunde hoppa upp på Tanis helt själv förut, bara svingade mig upp, nu måste jag ha nån sten att stå på, hallå, hon är en pooooonny. Måste börja träna på det, hehe:)

Drog sedan hem med bussen och Linnes nya smeknamn är Ba-Ba och mitt är Va-Va. HaHAHAAH, och konseverade fötter på vinden, hahahahaha! Gud vad vi är srårade asså, INTE stabila människor:P Men ack så kul:P

Handlade mat och kröp sedan ner i soffan och kollade på en julfilm och sedan "Insideman", bra film! Sedan somnade man gött in tha bed.

Idag ska Linne och jag rida ut, vad annars, hehe, och Tanis ska vara en liten juleponny med massa rött! Så fiiiint! Sedan är det julpyntning och fika i stallet som gäller:) Fett gos:D

Ha en bra dag people<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0