Dagen efter

Igår hade jag en helt superduperbra julafton. Var först hos mamma och fick:

* parfym, DKNY, fyra små

* ett biokort på 400 spänn

* en gosig ullfilt

* 200 flundra kroner:P

 Av brollan fick man typ världesn gosigaste innesockor, med ludd i, fett fiiiina:) Sedan åkte man ut till gravarna och sedan till Britta för att kolla på Kalle. Man fick oxå av dem:

* ett par mysiga vantar

* ett presentkort på gränby på 500;-

Sedan åkte man till stallet och gav hästen en massa godis och granris och sedan hem till pappa för julmidda med hela högen:) Sedan blev det "diktläsning" och efter det juleklappsöppning. Fick detta:

* högtalare till datorn

* Montana Sky, film

* 900;- till hästprylar

* en nyckelring:P

* Twilightböckerna, 3:an och 4:an

* Hello Kitty-handduk av Joar och Emil

* gråa benvärmare av Mova

* 1000;- till ridhus av farmor

* en T-shirt av farmor

* Och en masssssssa choklad av farmor:)

Japp, mycket bra dag med andra ord. Däckade i soffan halv 12 typ, hahaha stabil brud så knoppade i säng vid 12. I dag gick jag upp halv 1:O Helt sjukt, har inte sovit så många timmar på lääääänge:P Kollade på filmen jag fick och åt en massa onyttigheter:P Sånt som man får göra på jul:D Sedan kom mamma och hämtade mig och brollan och så stack vi till Ica och fikade, spelade pingis (mina servar var magiska), spelade TV-spel, gosade med Elliott och åt julmat:) Fick en fin ljuslykta oxå:D Sedan så var jag duktig och gick hem.


Nu chillar jag bara och ska väll ta en eller två knäck oxå:P

XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som en bra jul kussen! Jag, Sara och mamma var hos brorsan i Danmark. Brorsan ska ha barn i februari, så faster (jag) hade köpt många julklappar till "Vilgot" som jag kallar honom.



Har farmor/mormor e grav? Jag har faktiskt tänkt på det, tänkt att jag ska fråga någon faster men än har jag inte frågat.



Kram kusinvitamin med Albin Plattnos i knäet

2010-12-28 @ 17:24:57
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0