Today it's friday

Jippie, fredagar är nog min favoritdag, man har en hel lång helg framför sig och man hittar gärna på nått med vännerna på kvällen. Så bra liksom, toppendag. Tänkte vara duktig nu och göra en liten morgonbloggning, däremot hinner jag inte skriva så mycket då jag måste fixa klart mig och ta bussen snart. Men det är sooool, fatta härligt, så shortsen åkte på, helt klart. This is me today:


Suddigt, som vanligt, hehe.


Somnade med blött hår i en fläta och då blir det såhär efter, rätt snyggt om ni frågar mig, trivs i det:)

Poppar Spotify som vanligt och taggar inför eftermiddan då Linne följer med till Bejbi, vi ska tömköra. Med kameran i högsta hugg.

Ha en toppendag, det är ju trots allt fredag;)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0