Tha school

Sitter i Green Room, för ovanlighetens skull, och ska jobba klart lite pryls innan jag drar till stallet och rider med Stina. Ska ut på tur. Blir mysigt:) Vädret är kallt, men rätt så bra. Hade halsduk i går när jag gick till bussen och i morse. Då är det höst alltså. Men hoppas, peppar, peppar ta i trä, att vädre slår knäpp och det blir supervarmt med massa sol bara sådär så man hinner sola lite och gå i shorts en gång till innan hösten drar i gång på riktigt. Känner att jag snackar om vädret hela tiden och bara klagar.



Nepp,nu ska jag jobba. Ska ut en snabbis i kväll (blir säkert länge, ni känner ju mig) och skaffa Stamkort.

Ha en toppenfredag hörni, puss:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0