Storshopping

Linne och jag tog en liten omväg till och från Hööks kan man väll säga. Linne hade en smart väg i huvet innan men jag bara -Nej, vi cyklar här, det är mycket smartare. Så vi fick oss en ordentlig tur, röra på oss gjorde vi ju i alla fall:P Blev ju tvugna att dra till City Gross sedan oxå för inhandling av lite godis och ett megastort smaskigt äpple.Det blev ju lite mer shopping än vad jag tänkt kan man ju säga, men så är det alltid med mig. När jag väl shoppar så köper jag MYCKET. Så kom hem med detta:


Täcket skulle jag ju faktiskt köpa, så fint, hon kommer bli så söt:)


Bettskivorna oxå, så dessa var ju bra köp.


Sen kunde jag ju bara inte stå emot att äntligen få köpa detta, älskart.


Denna matchar ju täcket, och jag hade ju faktiskt ingen gullig ponnygrimma så den var ju ett måste:P


Ett grimmskaft som matchar grimman, de hade ju inget lila:(



Och ett sadelskydd måste man ju ha.


Så jag köpte nog rätt bra grejjer ändå, hehe. Gick på 856 spänn, men jag hade ett presentkort på 200 och 200 sommarpengar så. Nöjd är jag i alla fall. Och ponnyn kommer att bli såå fin:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0