Slappardag

Jag och Stina (som sov i mitt rum) vaknade klockan 1! Herregudarns, haha, och Filip stackaren vaknade redan vid 9. Haha. Vi drog till Konsum och handlade lite tjusig frukostmat och sedan hem och käkade förståss. När de åkt hem städade jag och nu sitter jag här i sängen och är så sjukt trött. Har träningsvärk i benen och ont i hälarna. Tecken på en lyckad natt med andra ord;P Vimmelbilderna är inte upplagda än så de kommer väll ut i kväll. Och jag hann inte ta någon outfitbild i går heller, tråkigt asså.

Sv:Stina
Tackar, tackar för alla kommentarer haha. Vi får ses i veckan igen!

Orkar inte vara duktig och skriva en massa kul nu, men ni får några random pics i alla fall:)


Stajno and me<3


Just some flowers.


Peppe Bus<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0